tiistai 10. maaliskuuta 2015

Keskiviikko 11.3.2015

Mulla ei ole mun pään sisäinen urheilumotivaattori ollut toiminnassa talven pimeydessä ja työn raskauden takia. Olen aina vannonut ja vannon edelleen että vihaan yli kaiken nousta aamulla sängystä minuuttiakin liian aikaisin kuin pitäisi. Päätin kuitenkin eilen illalla että tämä mun läskeily saa nyt loppua. Mulla on täydet mahdollisuudet liikkua, käydä töissä ja tavata ystäviä plus nukkua yli 8h yöunet joten miksen hoitaisi lenkkiä aamulla? Tämä kevään saapuminen toimii minulla yleensä sellaisena motivaattorina että parempaa saa etsiä. Aurinko paistaa, linnut laulaa ja ulkona on juuri sopivan vilpoinen ilma jossa on hyvä hengittää ja happea saa riittävästi.

Suurin haaste tässä tulee kuitenkin olemaan työpaikalla ruokien ja herkkujen napostelu. Siellä täytyy vain sitten pitää mieli vakaana ja jotain hedelmää popsia. Ja tottakai oma välipala-juoma ottaa mukaan. Yritän nyt siis pitää tätä blogia vähän niinkuin liikuntapäiväkirjana,  ja hieman aktiivisemmin kuin silloin kun tämän syksyllä aloitin.

Pitäkää siis minulle peukkuja ja katsotaan kuinka monta kiloa karisee kesään mennessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti