sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Sunnuntai 22.3.2015

Hei vaan hei ja hyvää iltaa. Mulla on mennyt tämä kulunut viikko oikein hyvin ja saliilakin olen kerennyt käymään kolmesti, jäällä kerran ja maanatai-aamuna kävin aamulenkillä eli 5 treeniä viikossa! Ja en edes huomannut että tein niin monta treeniä kun sai periaatteessa itse täysin päättää milloin ne tekee.



Tänään juoksin salilla juoksumatolla tunnin lenkin katsellen samalla telkkarista Sydämmen asialla -tv sarjaa. Siitä todella suuri plussa Elixialle että siellä on telkkareita joita katsella kun juoksee juoksumatolla tai polkee fillarilla. Aika menee leppoisammin ja kivemmin. Mutta juu, tunnin juoksulenkin lisäksi päätin rasittaa myös hieman käsiä joten tein muutaman laitteen käsitreenit ja huomasin että mulla ei oikein ole hauiksessa voimaa. Nyt kuitenkin alan kerätä siihen vähän voimaa. Ja tottakai piti keskivartalotreeniäkin tehdä eli vatsarutistuksia ja selkiä.

Ja pitihän sitä ostaa myös uudet juoksulenkkarit ulos kun tämä kuntoilukin on aloitettu niin kivasti. Eli ostin perjantaina Intersportista tarjouksessa olevat Asicsen kengät. Lähtöhinta on ollut 207€ mutta minä maksoin noista vain 99,90€ Wou mikä tuuri, koska viimeisen vuoden olen ajatellut hankkivani uudet, koska vanhat lenkkarit ovat todella venähtäneet, rikkinäiset ja puhki kulutetut.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti