tiistai 23. syyskuuta 2014

Maanantain salitreeni

Mulla meni eilinen sali-harjoitus vähän hutiloinniksi. Ensinnäkin alku lenkki, mikä meidän piti juosta noin 20min, niin lyheni viiteetoista minuuttiin koska ulkona oli niin järkyttävän kylmä, ja vaikka mulla oli päällä talvitakki, niin silti kylmyys meni luihin ja ytimiin tuulen takia. Plus vielä se että oli märkää ja vettäkin tuli vähän tihuttaen. Enivei, lenkistä selvittiin ja sitten salille.

Olen vissiin unohtanut kertoa että tosiaan juu harrastan sitä ringetteä, mutta pelipaikkani siellä on kahden tolpan välissä eli olen maalivahti. Eli salitreenit perustuu mulla jalkavoimaan. Noh, meidän joukkueen toinen maalivahti ei tänään päässyt paikalle joten sain tehdä omaa sarjaa yksin. Tein omat jalkatreenit hyvin tiheässä tahdissa ja olinkin valmis jo puolessa tunnissa. Sen jälkeen nostinkin penkistä 30kg ja jatkoin treeniä tehden käsiharjoituksia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti